6. Damy w kapeluszu.

W przerwie między  większymi projektami powstaje taka oto Dama w kapeluszu dla mojej mamy. 


Obrazek jest wielkości 18 x 22 cm. Wyszywa się go bardzo przyjemnie, zostało mi tylko wypełnienie białym kolorem i  będzie koniec. Finalnie powstaną trzy damy z czerwonym, zielonym i żółtym akcentem. 
Zdjęcia są kiepskiej jakości gdyż były robione telefonem wieczorową porą.
A oto kilka fotek, które przedstawiają etapy mojej pracy: 
Pierwsze zdjęcie było robione w samochodzie podczas wycieczki pod Piotrków Trybunalski, gdyż w samochodzie najlepiej mi się wyszywa.


Właśnie skończyłam damę i od razu zabieram się za trzecią już ostatnią. Na bieżąco będę wstawiała zdjęcia i napiszę kilka słów. 
Już dużo wcześniej powstała Dama z czerwonymi różami w kapeluszu, więc zostanie mi tylko jedna do zrobienia z żółtym akcentem i pójdą wszystkie do oprawy. A oto zdjęcie wcześniejszej damy:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga