14. Buciki dla malutkiego Stasia.


Kolejnym wyzwaniem dla mnie było zlecenie od koleżanki na metryczkę dla jej nowo narodzonego bratanka Stasia. I tak oto zaczęły powstawać buciki: 
W między czasie koleżanka poprosiła aby buciki miały zielone sznurówki, a ja nigdy nie dobierałam sama kolorów mulin, ale co tam dobranie kolorów ja nigdy sama nie zamieniałam kolorów więc bałam się co z tego wyjdzie i tak zaczęłam delikatnie od ciemnej zieleni i od napisu imienia:
Im dalej tym coraz bardziej mi się pomysł koleżanki podobał aby zamienić kolory niebieskiego na zielone i w ten sposób powstały buciki z zielonymi sznurówkami:
A całość prezentuje się tak i mam nadzieję że podoba wam się tak samo jak mnie. Bo mnie bardziej podoba się ta wersja niż oryginał.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga